Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ?? gleder meg til neste treff jenter:) både med og uten unger:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 hmmm.. nyttårsaften blir feiret i Tromsø for vår del =) drar nordover 22 des og nedover igjen 1 januar ;-D aaaaah.. må jo prøve å komme meg på et treff snart, hadde vært kjempegøy! =)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg og H skal i Bryllup til in kjære svigerinne og svoger, snuppa skal være med mamma Gleder meg masse til treff jeg også
Mild, Marcus & Mille Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Nyttårsaften skal jeg .. ingenting foreløpig Synd at nyttårsaften er så overvurdert Gleder meg HVERT bidige år, men alltid en like stor skuffelse - kan hende det er på grunn av de høye forventningene mine da, ikke vet jeg? Hehe. Vil ut en tur på byen helst. Men spørs jo om vi får barnevakt osv. Du da, Vibeke&gullgutten:), hva skal du?
Synne&TheTerminator Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Aaaaner ikke...=/Var snakk om at vi i gjengen skulle spise middag og sånn...men da blir K aleine me lucen vis han ikke er med, regner med de skal drikke så kan ikke ha han med.. mamma skla på seinvakt, så har ikke barnepass anyway.. Jaja, gidder ikke stresse. Enig med dusom sier det er så oppskrytt, gleder meg hevrgang, men er jo egentlig drittkjedelig=P
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 vet ikke hva jeg skal ennå... vil være sammen med lillegutt så dra tror jeg ikke jeg kommer til å være med noen venner for de drikker seg jo sørpe drita pg da vil jeg ikke ha lillegutt i nærheten... mulig det blir med familien men er litt mye tull med meg og barnefar så får se hva som skjer:) men enig; kvelden blir litt krampeaktig... man SKAL liksom ha det så morro.. hehe
Grorüd.. Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jeg og jenta mi skal være hjemme.. Det er 18 års dagen min, da Men vil ikke ta sjangsen på at hun våkner av rakettene.. Hun blir sååååå sint og bare hyler hvis hun våkner på natten tilnoen andre enn meg.. Så blir vel bare og sture hjemme og høre på kongens nyttårstale
Mammaen til 2007jenta Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Lurer på og ta meg en tur ned til mamma og spise pinnekjøtt med dem, Siden vesla er så liten enda, så er det ikke akutelt og dra fra henne hvertfall. Hadde vært mye enklere dersom jeg hadde hatt noen venninner/vennepar med barn, da kunne vi jo feiret en rolig og koselig nyttårsaften sammen, uten alt det stresset med fyll og fest. er jo det samme hvert bidige år- bare oppskrytt:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Vi skal bare være hjemme og kose oss vi, nyttårsaften har jeg aldri tatt så høytidlig... Men vi lager god mat, kalkun med tilbehør, god dessert, ser på film ol Bare vi tre, Noah legger seg selvfølgelig til normal tid, men i fjor våknet han av rakettene og var med ut å så på de. Han ble så fasinert, så jeg regner med at vi tar han opp i år også så får han sett:) Føler at nyttårsaften er familietid, jeg kunne aldri ha dratt et sted hvor ikke Noah var inviter og hvor det var høy alkoholfaktor. Nyttårsaften skal være koselig. Siden vi har barn nå føler jeg et visst ansvar for å være hjemme denne dagen og gå inn i det nye året med de som betyr mest for meg i hele verden:))
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 vi skal ha to vennepar på besøk. jeg skal lage kalkun og greier, så det blir spennende:) de skal videre etterpå, så regner med at det blir en rolig kveld. snuppa skal selvfølgelig være sammen med oss:)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skal spise middag med helene og maya og gubbene:) gleder meg:D blir kjempe koselig:)
Harald Ripultfør Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 mhm, det blir koooselig Skal vi prøve oss på å lage kalkun eller?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Skal på feste med venninnegjengen...gleder meg enormt for jeg har aldri festa sånn med dem før! Moren min skal ha vesla og barnefar skal med snulla på en nyttårsfest beregna for barn.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. desember 2007 Ja tenkte vi kunne prøve oss på kalkun oktobermaya:) hehe... blir nok så bra så
Lille L Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Eg skal væææære sammen meg Hege og Emilia:-)
Mamsen86 Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Og eg skal vææææææææææære sammen med Ema & Leyla, hihohahehøøøø! Det ska' no bli livatt, eller ka du si Ema? Me & you, bebbeh - me & fucking YOU! (Nå holdt jeg på å signere med "you know what".. ) *LerRått*
Lille L Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Thats right bebe.. Det blir braaaa. Men trokke vi skal prøve oss på kalkun laging for det kommer til og smake shitt:o)
Mamsen86 Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 Haha, jaaa, det tror jeg! Du, kanskje vi skal ta sånn matlagingskurs eller noe.. *LeR* Men hva skal vi spise a Ema? Jeg forventer noe skikkelig DIGG, liksom!
Lille L Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Hæææææge, vi kan begynne på matlaging kurs etter stocholm turen vår, for det trenger vi nok begge to:-) Vi skal nok spise kalkun men ikke som jeg har laget dah men mamien min:D Den er supergod! Oxo får vi finne på noeeeee mer... Wiiiiiiiiii
Mamsen86 Skrevet 20. desember 2007 #21 Skrevet 20. desember 2007 Åååååååå, snille mammaen din! =) Me like your mami! <33 Jeg vet hva mer vi skal finne på,høhihoheha! Men det gidder jeg ikke si til deg! Neida, jeg vetta faen.. *LeR* Vet bare at vi skal ha det sååå kos! <33 Vi må kjøpe sånne stjerneskudd og greier da!!!
SuperJessie <3 Skrevet 30. desember 2007 #22 Skrevet 30. desember 2007 Jeg og Johanna skal til Bobleplast og jenta hennes i Bergen og feire vi! Det blir sååå kos
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 31. desember 2007 #24 Skrevet 31. desember 2007 vi skal til min mor med lille jenta:) så kommer svigermor dit også så da får vesla være med mamma, pappa og begge bestemødrene sine på nyttårsaften:) det blir kos. for meg betyr det mye å feire den første nyttårsaften sammmen med jenta mi og min kjære.. det har jo skjedd mye dette året så da syntes jeg vi skal gå inn i det nye året sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå