*snart mamma til 2* Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Håper noen som har født før eller andre kan hjlpe meg. Jeg har mensmurringer/smerter litt frem og tilbake nå den siste tiden. Kan det være modningsrier? Kan det bety at jeg begynner å få moden livmorhals??? Har termin om 2 uker! Håper noen kan svare=)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Dytter litt her.. Dette lurer jeg også på!
*snart mamma til 2* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 dytter*** Noen som vet?
2 søte små:-) Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg kan ikke svare for sikkert, men jeg har hatt endel sterke mensmurringer i det siste - og hadde 2 cm åpning nå:-) Har akkurat vært på Ullevål på sjekk grunnet høyt blodtrykk, så hun sjekket samtidig om jeg var moden
HeiHei. Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Husker at jeg hadde menssmerter dagen før jeg fødte sist! Menssmertne kom og gikk jevnlig dagen før fødsel. Ikke hyppig, men når smertene kom, var de sterke. Husker jeg lurte på om det var et tegn på at noe var igang....... og det var det jo......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå