Gå til innhold

Kanskje jeg kommer inn hit til dere!


maritmora

Anbefalte innlegg

Har ikke ikm før til helgen, men i går kom det faktisk væske fra den ene puppen min, tolker det slik at noe skjer i kroppen min.

Er litt avventende enda, for ikke å bli for skuffet dersom knøttet ikke sitter.

Hadde MA i uke 12 i våres, og har egentlig følt meg gravid hver mnd etter det, for så å bli like skuffet hver gang TR kommer.

Håper det lykkes denne gangen, gleder meg til å bli kjent med dere alle!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det.

Klarte ikke la være å teste i dag (5 dager før tiden), den var selvfølgelig negativ.

Jeg tenkte som så at dersom kroppen min har nok "gravidehormoner" til å produsere melk, må den vel ha nok til å slå ut på en enkelt liten test, men den gang ei. Skjønner ingen ting jeg. Det kommer fortsatt morsmelkslignende væske ut av det ene brystet mitt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Håper det lykkes for dere denne gang. Hadde også en MA i uke 12. Hadde termin april/mai 08. No er vi igang igjen og håper også i teste positivt denne gang. Har ca en uke igjen til jeg kan teste meg. Har to vårbarn fra før så hadde vært kos med ei stor glede på høsten også... Kanskje vi snakkes her inne senere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin i midten av november, oppdaget på ul 30 april at fosteret ikke levde lengre. Kjempetrist. Hadde ikke fortalt noen at jeg var gravid (bortsett fra min mann selvfølgelig), angret nesten på dette, hadde vært godt å ha flere å snakke med. Dersom jeg blir gravid igjen, skal jeg fortelle mine nermeste det tidligere.

Håper det lykkes for oss begge denne gangen, da vil vi jo kunne følges hele veien, vil nok få ganske lik termin, sent i august.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...