mamman til snupp Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 jenta her er tydeligvis ikke interessert enda...litt over en uke gammel.
twoboys & a girl Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Det står i bruksanvisningen på denne fra 2 uker. Elstemann nektet å sitte i vippestol.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Snuppa brukte aldri vippestol...
SuperMoM <3 Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk beskjed fra helsestasjonen at vippestol ikke var bra for ryggen til den lille,så han brukte ikke vippe stol. Hadde i stedet en tykk matte på gulvet med teppe og sånt over som han kunne ligge å leke seg på
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Begynnte da vi kom hjem fra sykehuset...det er like mye belastning for en baby å ligge i vippestol som det er for en baby å ligge på armen.
Samsara Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 vi brukte vippestol når hun skulle spise grøt, fra ca 4 mnd.... men alldri ellers, har fått hørt det ikke er bra. jenta vår var på gulvet hele tiden.. tror det har mye å si for utviklingen.. hu jikk selv stødig 9 mnd gammel-- det hadde hun ikke jort tror jeg om hun ikke hadde fått trent seg, men sittet mye i vippstol.
Blå-Rosa+spire! Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Brukte vippestolen fra 2-3 uker, men bare korte perioder, mens jeg dusjet og greier. Da bar jeg den med på badet. Eller ble den brukt til grøtmåltid og slik etterhvert ja...
Puselure Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Vi brukte det aldri til poden på snart 2, tror ikke vi kommer til å kjøpe den til babyen heller..... Hadde lekegrind han lå i, synes det var greit å ha han der.
mai mammaen til to Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 brukte det aldri.. er ikke anbefalt å bruke det egentlig. like greit å legge henne på et teppe på gulvet eller noe sånt... da får hun bevegd seg naturlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå