netti81 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Noen som har noen erfaring med å få i gang fødselen med hoppetau?? Legen anbefalte meg å hoppe i trapper ,men da kjøpte jeg likegreit et hoppetau:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 åhppe tau er jo et gammelt kjerringråd for å sette i gang fødslen.hopp hvis du orker,tror ikke det er farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå