Anette med nr 3 i magen Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 det var da voldsomt å tiden flyr denne gangen da hmm synes ikke det føltes så fort med nr 1 men , noen som føler det samme sim meg her ?
Babyimars Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Har en uke igjen her inne jeg også... Jeg er førstegangs og syns 2.tri har gått sakte. Men ukene fort... forstå det den som kan! hehe
Beama Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Har vel ca. 1 uke igjen her inne jeg og... tiden har gått vannvittig fort må jeg si... Mye raskere denne gangen enn forrige gang jeg gikk gravid. Og det på tross av att jeg har vært sykemeldt store deler av tiden. Og i dag er det 3 mnd. til termin.. jippi!
wjkcg Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 De første tre månedene var uendelig lange, men så synes jeg det har gått veldig greit - og at tiden har gått ganske fort. Trengte tid på å bli mentalt klar, dette er min første, men tror jeg er det nå, så håper ukene fortsetter å fly helt fram : )
BlåklokkaVest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Ja, nå har det plutselig gått så fort! Om en uke hører jeg til inne på 3.trimester. Det føles som om jeg på en måte går inn i en helt ny fase av svangerskapet. Det å gå over til 3.trimester her inne blir liksom en ekstra markering av det :-) Har begynt å pakke så smått i sykehusbagen (lang vei til sykehuset, og hyppige og kraftige kynnere). Har pakket kun til meg selv enda, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å plukke frem tingene til babyen :-) Skal legges inn på sykehuset en uke før tiden, og nå begynner jeg faktisk å glede meg litt til den uken. Koser meg sånn på barsel, og gleder meg til å gå og vente sammen med alle de andre som har fått baby. Blir vel litt utålmodig også når jeg ser dem, men er mest kos :-)
Meg og gutten min Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 jeg har også en uke igjen her i dag. herlig å tenke på, for nå føler jeg meg absolutt ikke hjemme her lengre:) er så lenge siden magen kom og sparkene å ultralyden så skal bli godt med noen nye tråder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå