Gå til innhold

Flere som har el i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig spent denne pp,for dette er første pp etter lap opperasjon den 15 november,,,de fant ut at den høyre egglederen min var litt tett,så nå har de spyl den..så sjangsene er jo større nå.håper bare jeg får se et blått kryss på testen i slutten av desember.

Jeg har el i disse dager,tror det er om et par dager.

skal kjøpe cb el tester,så får vi se om den finner el for meg:)

flere som har el nå?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ei venninne som fikk utført lapraskopi, og som ble gravid på første forsøk etter det. Så dette skal du se går veien :) Jeg har el mellom 15 og 17 tror jeg, og vi forsøker denne måneden!

Skrevet

ååååå så spennede da..da hååååååper jeg at det klaffer for meg denne mnd..hadde jo bare vært heeeeeeeelt utrolig da..verdens fineste julegave:)

spennende:)

Skrevet

Ja, man må jo tenke positivt :) Jeg får ikke testet før i januar jeg....men er den positiv da så blir det jo en super start på 2008!!

Skrevet

Hei :)

Har el til helgen jeg :) Så henger ikke såå langt bak :P (regner med fredag)

Skal iallefall teste på selve nyttårsaften :)

Krysser fingrene masse for deg denne pp baas :)

Du skal nok se at lapèn gjør susen ;)

Når venter du el da? Og når skal du teste?

Var det forresten så vondt som jeg innbillermeg at det er?

Min gyn vurderer lap på meg. Har alltid el smerter bare på venstre side, så lurer på om høyre er tett... Men har ikke heeelt turt å si at jeg vil :)

Skrevet

tusen takk lioevr24pp.

Jeg var veldig spent og grudde meg veldig for hva de skulle finne ut.

før jeg fikk lap fikk vi vite at alt var nra med meg og sambo,men at de ville inn å se om de kunne finne ut noe mere med lap.

Jeg ble tatt i mot av utrolig dyktige folk på sykehuset og de passet på meg..jeg begynte å grine,for jeg synes det var så trist at jeg måtte gjennom en lap,og at jeg ikke bare kunne bli gravis,uten alt dette styret..så de trøsta meg og sa at det var bedre å få et svar på om dte var noe galt eller om alt var bra..og det er jo sant..

fikk full narkose,og når jeg våknet opp hadde jeg litt smerter i magen,fikk smertestillende,og det hjalp.

jeg kom hjem samme dagen,var ganske så kvalm og uggen,men det gikk bra..

jeg var veldig stiv i magen i akkurat 1 uke,og jeg hadde litt problemer med å kjøre bil og strekke meg,for da fikk jeg vondt..men etter den første uken ble alt bra..jeg fikk lap den 15 november,og nå kjenner jeg ingen ting.

så det er ikke noe å grue seg for..bar å hoppe i det ,om det trengs.

De fant ut at den høyre el min var litt tett,så de spylte gjennom og legen sa at det skulle være bedre sjangser nå...så da får vi se.)

Skrevet

Det var godt å høre :)

Har fått metformin nå, som jeg skal prøve noen pp, se om dt skjer noe mer da.

hvis det ikke virker er det snakk om lap og start av albyl-e fra våren av.

Så får bare se hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...