Trollmora Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Fikk bare lyst til å heie litt før jeg takker av for i dag! HEIA HEIA HEIA Til dritgrei og phantomet Jeg håper det går bra med dere HEIA HEIA HEIA til goguttklatten håper dere får hjelp snart HEIA HEIA HEIA til alle dere alndre som strever og ordner nå i førjulsstria HEIA HEIA HEIA
dritgrei hei hei! Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 hei du, jeg smiler godt av at phantomet og jeg får heiing i en sleng.... det er fint det. Jeg kan jo i grunnen bare snakke for meg selv, men jeg har hatt en aldeles nydelig helg på østlandet. først et deilig og slapt døgn i phantomhulen, med god mat og ullteppe og en ubeskrivelig mengde cola... med nyoppredd seng og te og prat og kos.... vi fikk jammen slengt oss på en shoppingtur til og med god godt resultat til og med.... Det var en utrolig deilig start på en øvelseshelg. Øvelsene gikk vel så som så, men sånn går det når de dritgreie ikke har forberedt seg så godt som de pleier ;-))) uff flaut, men sånn var det nå denne gangen. fra lørdag til søndag sov jeg hos søstra mi og det var så koselig... Vi har blitt voksne gikk det plutselig opp for meg, det var deilig. det var lett å være sammen, det var trygt og godt og varmt og utrolig morsomt! Vi lo og lo og lo og lo og lo... helt til jeg dro søndag formiddag på mer øvelse. Jeg kom hjem til et hus med glad og god stemning. alle var fornøyde, og svigermor har kun vasket en ting, og det var badet hun selv hadde brukt i top dager, og det kan jeg ikke nekte henne. Ellers brukte de all tid på ungene, de hadde planlagt dritgreigutten yndlingsmat og planlagt juleverksted og all slags.... hva som har skjedd med dem aner jeg ikke, men klage gjør jeg ikke. Det var en nytelse å høre at dritgreigutten ikke hadde savnet meg i det hele tatt for han hadde hatt det så kjekt. Så nå kan jeg nyte det huset jeg selv har gjort i stand, og være ubeskrivelig forelsket i mannen min, og ellers bare smile av at ungene er så fine som de er.... Jeg tror jammen jeg vant da ungene ble delt ut ;-) MAO, jeg har det fint, og det er deilig! takk for heiing, det er fint å ha!! god klem fra
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg heier også!! For nå må det snart være nok for deg attpåklattgogutt. sender deg masse styrkeklemmer!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Hiver meg inn i trampeklapp og heiakor!!! Godt å høre at du kom hjem til fornøyde sviger og familie dritgrei - det kan rett og slett gå bra:-)))))) phantomet, du må bare ta vare på deg selv og lillen fremover:-) Ha tillit til at mannen klarer brasene i heimen:-) Og goguttklatten,.........hva du skal stri med altså.......blir helt matt.....håper datteren nå finner veien tilbake til deg og at du kan få lov å være den mammaen og mormoren du så gjerne ønsker:-) Jeg tror at alt skjer for en grunn og noen ganger forstår vi det, andre ganger ikke, men det ser jo ut for at denne julen blir i familiens tegn for dere og det er fint:-) Samhold og styrke, det blir bra saker ut av det vet du:-) Heier og sender klemmer i hytt og banan til alle som vil ha og trenger det:-)
Plutseliten :) Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hiver meg også på HEIE runden....til alle de som har det vondt,til de som baker så melet fyker,til de som stryker,som står i signeringskø,til de med barn som sliter,til de med og uten hormoner,til de med små spirer,litt større spirer,bittesmå babyer og til alle dere andre )) Gode klemmer sendes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå