Gå til innhold

Ferdigmalte panelplater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere peiling på priser på dette ? Og på hvilke butikker man får det ? (kjeder )

Har dere erfaringer å dele ?

- hvordan deter å sette opp

-ser det naturlig ut?

:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får det på de fleste byggekjeder.

Dritenkelt å sette opp.

Ser ikke naturlig ut.

-Men helt ok.

Skrevet

Hehe, så det ser ikke naturlig ut:-) Jeg må ta meg en titt på byggekjede for å se om de har utstilt noe.

Takk;-)

Skrevet

For å være ærlig? Nei..

Vi har det på to soverom, og det er stor forskjell på de rommene og de som har ekte, malt panel.

Skrevet

Hva mener du med naturlig? Ser kjempefint ut.

Skrevet

Du får foskjellige typer. noen ser mer "ekte" malt ut enn andre. men kommer jo selvsagt på om du vil at det skal se ut som det er malt med pensel.. det blir jo værre.

Skrevet

Neida, trenger ikke å se malingstrøkene - men tenkte på om det kunne se veldig ut som plastikk, foreksempel...:-)

Som du skjønner ser jeg ikke helt for meg disse platene, så jeg må ta meg en tur til butikkene.

Skrevet

Vi har huntonittplater i alle soverom, stue, kjøkken og gang. Hvis det er slike du tenker på, anbefales det absolutt! De er kjempelekre - vi har fått så masse kommentarer for de! Ellers er de lettere å holde rene enn vanlig panel (og anbefales derfor at astma- og allergiforbundet), og de er lette å male om hvis man vil det senere.

Skrevet

vi har det over hele huset, men har malt selv. Ser ikke ut som vanlig panel, men vi synes det er blitt fint. Folk som kommer hit sier det er fint og har derfor valgt dette selv.

Husker ikke prisen, men du får det på Stangeskovene, maxbo, byggmakker osv....... ikke mange farger å velge i ferdig malt, men de er enkle å male selv.

Det er enkelt å sette opp. men vær obs på hjørnene!

Skrevet

Det er ikke dyrt. Lurer på om vi betalte 199kr platen jeg?

Får det i to høyder. En i vanlig takhøyde, og en ekstra høy.

Vi fant ut at det ville blitt dyrere å sette opp panel selv og malt det.

Det var enkelt å sette opp. Bare å spikre fast. Den neste platen skøytes sammen med den forrige. Om du skjønner?

Største problemet var stikk-kontakter ;) De må jo skjæres frem. (Men det må de jo ellers også!)

Naturlig.... De ser hvertfall ikke kunstige ut! Ligner ikke på plastik. Men det er jo ikke tegn til kvister el fra treverket.

Vi som vet hvor skøytene mellom platene er kan også ane de i enkelte lystyper.

Vi har de i omtrent hele huset, og er veldig fornøyd :)

Bekjente av oss har med en annen type "fjøler". De er også fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...