Gå til innhold

Slitsom 8 måneders kontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi på 8-månederskontroll. Før vi skulle inn ble vesla veid og målt og alt var fint, men idet vi kom inn på kontoret til HS så begynte hun å hylskrike. HS mente at hun kanskje husket at hun hadde fått sprøyte der sist - og det er jo flere måneder siden.

Heldigvis var mannen min med - så de to kunne leke litt på gulvet mens jeg fikk snakket med HS. Når HS nærmet seg henne, så satte hun i gang igjen. Stakkars jente - og stakkar mannen min som skal ta henne med på kontroll neste gang når hun skal få nye sprøyter.

Noen som har opplevd noe liknende?

Jeg trodde ikke at de husket så lenge, men kanskje de husker hvis det var ille nok???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, stakkars lille...

Trodde ikke de husket stort mer enn 14 dager jeg...

Kan kanskje være hun rett og slett ikke likte HS denne gangen? Litt fremmedfrykt men selektiv sådan ;-)

Håper det går bedre neste gang for henne og dere

Skrevet

Jøss, det var litt av en reaksjon ja. Jeg har også hørt at de ikke husker stort mer enn 14 dager, men det er vel sånn at hun assosierer damene på HS og selve stedet med en vond ting.

Da er det jo godt at det er leng etil neste sprøyterunde, får håpe hun har klart å glemme det til neste gang.

Skrevet

Jeg har jo verdens mest skeptiske baby og kjenner godt til dette. Men hva som utløser det, er forskjellig fra gang til gang. Kanskje forrige gang var så traumatisk at hun husker det for alltid? Stakkars vesla, men heldigvis er det jo ikke så ofte man skal dit.

Skrevet

Det høres jo merkelig ut at hun skal huske så lenge ja... Kanskje hun holder på å bli mer skeptisk til fremmede? Tror det var rundt den tiden Maja ble mer skeptisk (dvs andre runden med fremmedfrykt for hennes del da). Men jeg kan ikke huske at det var så voldsomme reaksjoner.. Kanskje de husker enkelte ting lengre? Bra dere var to på kontrollen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...