Gå til innhold

Er det noen som har funnet en fin bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ulempen med å bo i en forholdsvis liten by... det er lite utvalg. Og når jeg finner noe så har de ikke størrelsen. hehe.

Alle nettbutikkene er så dyre syns jeg. så jeg tenker mest h&m og lindex er mer min pris klasse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sett på hm.com?

Skrevet

fant en fin svart dresslignende bukse på hm...kostet 349 kr

Skrevet

Jeg fann en kjempe fin "bestefar" bukse på h&m, brun aktig, tykt stoff, kan se ut som en dress bukse :) Kjempe fin å se på, kostet bare 300-350 kr. Sleng i buksa også, så den ikke er stram nede og good plass til magen:) og en brun sløyfe rundt livet.

Hmm kan ikke si jeg blei klokere på denne beskrivelsen men jaa!! :)

Skrevet

ja fant det buksa i grå med svart sløyfe, den har jeg lyst på men de har ikke str. hehe

har sjekket h&m.com men det er det bare hverdagsbukser, og jeg ser etter en til jule tiden.

Har ikke funnet svart dressbukse heller. hehe

skal på ul i porsgrunn om 1 1/2 uke, så får se på h&m der.

skal ikke være lett gitt.

Skrevet

jeg er svært heldig, for jeg har en mammabutikk i nærheten av her jeg bor, så jeg rekner med jeg skal innom der en tur nå før jul å kikke litt...

men www.lavida.no har enormt mye fint da... (er også link til den her, det var sånn jeg fikk vite om butikken...)

Skrevet

Jeg kjøpte ei jeans bukse på HM som var kjempe fin..

Satt kjempe fint på og er fortsatt på tilbud til 174,50 kr...

Men dem hadde bare 40 og 42 igjen i størrelser på nettet nå når jeg sjekka sist..

Svigerinna mi kjøpte ei fin svart dressbukse i sommer engang når hu gikk gravid på HM i butikken og ikke på nett da, jeg har ikke funnet i butikken enda men håper og finne...

Skrevet

Bruden-07

Jeg fant noe innpå den linken :-P

Takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...