Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/509584 Gutten min har falt å slått seg i bhg i dag, fått skikkelig veranda leppe:(( Huff, stakkars liten, hadde blitt så redd han stakkars. (ikke et veldig bra bilde, litt uheldig men men)
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 ååååååå dakar lille vennen...=( heldigvis så går det over=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå