Truseprinsesse Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Noen som har erfaring med clearblue sine? Lurer på om jeg skal begynne eller om jeg syns det blir stress å ta tester. Føler liksom sexen blir veldig klinisk og stressende om jeg vet at nååå har jeg eggløsning, men samtidig så vil jeg jo bli gravid fortest mulig.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har ikke brukt el tester annet enn etter el.. Hva rart man finner på, hehe :-) Har valgt å tempe isteden fordi det er en smule billigere (nemlig gratis :-) ), dessuten er det litt spennende å følge med på :-)
Lillegull og spiren Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ja cb digitale el tester er kjempe fine å bruke. før brukte jeg billig tester de stripsene,men da måtte jeg tyde streker og dant aldri el.. men nå rjeg begynte å bruke cb sine,fant jeg alltid el på dag 16-17 i syklusen. Der kommer det opp et bilde,som viser om du har el innen de neste dagene. så det er viktig at du begynner å teste et par dager før forventet el,sånna at du får hatt sex før el pluttselig er forbi.. lykke til
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Prøv å ha sex hver 2.-hver 3. dag etter dag 10 i syklusen. Da treffer man el uansett Så slipper du stresset med å teste etter el.Har selv erfaring med at det kan gå utover sexlivet det å stresse for mye rundt el Lykke til da .)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hei du:-) Jeg hadde bestemt at jeg ikke skulle ta de el- testene, men etter 3 pp etter sa, og ingenting skjedde ville jeg ta for å se hvor i syklusen el var. Tok nå sist pp, og fant ut at den var 2 dager før jeg trodde. Sambo og jeg har sex hver 2./ 3. dag, men vi jenter går nok å kjenner etter litt: har jeg el nå tru???men med testen kunne jeg bare "slappe av" å ha sex jevnlig;-) Var mest for min del å bare vite sånn ca når jeg hadde det i syklusen...skal nå sies at tanta kom den gangen her også, men jeg prøver gladelig el igjen i neste pp....tenkte meg forresten innom billig-tester og bestille nå;-) Lykke til med din pp, håper vår tur kommer snart, truseprinsesse;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå