handymandy er fødeklar Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Trulta er nå to år og lang for alderen, ser ikke ut som hun sitter komfortabelt lenger, med beina nærmest oppetter seteryggen. Tenkte å snu sete nå, men anbefalingene er vel at de sitter bakovervendt til de er 3? om jeg husker riktig...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Du trenger ikke å snu setet før du virkelig MÅ. Det gjør ingenting om hun sitter med beina bøyd. Hvor lang er hun, da? Vårt barn er 93 cm lang, og sitter helt fint. Skal i alle fall sitte bakovervendt fram til 3 årsdagen til våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå