Gjest Emelie Hansen Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 vil bare veta om jag er gravid eller når du ser at jeg blir gravid? om du ser om det blir jente eller gutt? om allt kommer gå greit?... takk
Gjest Emelie Hansen Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 mitt fødsels numer: 02.01.86
Mamalari Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 får opp februar med ei jente.. alt ser ut til å gå greit.. føler en sorg når jeg ser på deg.. får liksom en klomp i magen.. stemmer det? føler du har opplevd noe vanskelig i det siste?
Gjest Emelie Hansen Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 ja jag miste min søn 5 october.... kan du veta om han har det bra??? ja vet ikke helt va du kan... jag føler meg gravid nå...er det muligt? takk for din tid...
Mamalari Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 får desverre ikke opp noe graviditet nå.. men ikke gi opp håpet fordet.. jeg kan jo ta feil.. huff, så trist.. mener jeg har svart deg en gang før.. var ihvertfall ei som mistet sønnen sin.. kan ikke kommunisere eller se mennesker som har gått bort.. trolig kimby kan det som holder til inne på din baby.. fått inntrykk av at hun kan det meste.. men får iallefall ikke opp noe negativt rundt han
Gjest Emelie Hansen Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 nej du har aldrig spådd mig innan...men nån annan her inna har det og ni har spådd helt likt...=) så jag tror på det.... men jag må spøre der om noe etter min søn døde har jag følt ham hos meg.... jag har vaknat på natten og følt noen andas på meg og når jag føler det så känner jag sån kærlighet... er det muligt at det er han... jag er gla at du har tatt deg tid... veldigt takksam
Mamalari Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 ja, kan være mye mulig at han er hos deg.. skulle ønske jeg klarte å se slik, men gjør desverre ikke det.. og kan dermed ikke si noe.. men har hørt om slike tilfeller. kanskje noen andre her kan hjelpe deg eller så vil jeg fortsatt råde deg til å ta kontakt med kimby, hun så energier som var i huset mitt, kanskje hun kan se om det er sønnen din som er hos deg..
Gjest Emelie Hansen Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 okej tack så himla mye....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå