Gå til innhold

Hvor mye må jeg pumpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til undersøkelse onsdag og kan ikke pumpe på et døgn.Hvor mye morsmelk drikker normalt en baby på 5mnd og 20 dager hver gang;) ?fullammer,ikke noe annet enn pupp.Har forsøkt mat..men han reagerer så..NAN tillegg tålte han heller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville pumpet ut 180 ml til hvert måltid... 6 måltider i døgnet feks.... men ville pumpet ekstra for sikkerhets skyld... 1 liter eller noe... =)

Skrevet

Hm, tror jeg har hørt at de spiser ca 1 liter i døgnet ved 5 - 6 mnd alder. Men er ikke helt sikker...

150 - 200 ml pr måltid er vel ganske vanlig....

Skrevet

Hjelp..hvordan skal jeg rekke det..er i hast jeg ble henvist til undersøkelse..Høyt stoffskifte...Og må undersøkes med radioaktivt stoff..kunne ikke utsettes:(Er det noen annen mme jeg kan bruke,f-eks til allergikere?

Skrevet

Har han melkeintoleranse? kan jo også være han bare ikke tålte merket... Noen babyer reagerer på forskjellige merker. Uansett så får du allergikermelk på apoteket.

Lykke til på undersøkelsen=)

Skrevet

Han har atopisk eksem og ser han ikke tåler NAN og div barnemat på glass..Vet ikke om han har noen melkeintoleranse.

Kan hende jeg klarer å samle nok ,men får ta meg en tur på apoteket;) Takk for hjelpen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...