Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Ved å ikke la den sove på eget rom,sitte på potte fra den er liten,ikke la den utforske verden selv(for huff om ungen ramler å slår seg?) Virker som en gjeng med overbeskyttende kvinnfolk her!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Enig med HI!!!!!! Altfor mange mødre som oppdrar pingler!! Barna tåler noen skrubbsår og kuler her og der! Det er faktisk ved å prøve og feile som barna lærer, og de trenger å lære litt selvstendighet for å utvikle stolthet over egne ferdigheter!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 TEIT innlegg. Samme person som har skrevet alle 3 innleggene. BARNSLIG.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er HI og kan fortelle deg anonym over her at jeg har ikke skrevet noen av di andre ANONYM innlegga her inne...Men lest alle å synes mange av innlegga blir for teite!!!DERFOR skriver jeg dette...Du er vell en av dem som føyer seg inn i rekka av overbeskyttende foreleldre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå