Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Mistet i SA den 9 november og har siden et par dager etter el bare visst at jeg er gravid.. Jaja, hvem er det ikke som har den følelsen av og til da når man er her inne..? Hehe Forrige søndag kastet jeg opp og var kvalm, og hele uka som var ble jeg kvalm når jeg spiste. Og melk smaker æsj(og jeg drikker vanligvis minst 1 liter melk HVER dag..) Har også hatt endel halsbrann og smerter i korsryggen. Puppene er også ømme..(Og ingen av disse tingene er jeg plaget med til vanlig). Lønning er ikke før til onsdag og mannen er borte så da må jeg vente til onsdag før jeg får kjøpt test.. Og DET er jammen lenge å vente :-( Hehe, akkurat som jeg blir mindre gravid om jeg tester på onsdag.. Eller mindre ikke gravid og bare med en feil følelse.? Jaja, det er vel bare å vente, men synes selv tempen ser bra ut nå :-) http://www.fertilityfriend.com/home/1aebd5 Klem til alle her inne iallefall :-) Det har jeg råd til før lønning! :-)
Lillegull og spiren Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 oiiiiiiiiiiiii......så spennende da....du må roooope ut når du har tatt en test:) Heier på deg jeg:) klem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 FF så veldig spennende ut iallefall Og det er like greit at du venter til onsdag med testingen (morgenurin!) Man burde være 12 dpo når man tester, og du er 10 nå. Kan være litt for tidlig å få et pos. svar uansett. Masse masse lykke til med testingen Krysser fingrene her
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er ikke 10dpo i dag jeg er 13 dpo :-) Og glemte å skrive at jeg var kvalm og kastet opp 2 ganger i dag tidlig på jobb. Jeg hadde hyperemisis fra uke 4 til uke 40 med snuppa så det synes jeg selv er et godt tegn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå