LanoLotte14.07.2008 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Er det riktig at bildet forsvinner etter en stund, eller har dere det i album?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg skal scanne mine inn på dataen når jeg bare får meg til å gjøre det... Har så mye annet som også skal gjøres og null energi... Også skal jeg ha orginalbildene i en sånn boks som jeg samler minner i. Skal sende scanningene til fremkalling, og sette de i album.
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Takk, det hørtes smart ut Har fått mine første bilder i dag og vil jo de skal vare evig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå