Gå til innhold

Skuffet over svogeren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grr.. Må bare få ut litt frustrasjon her.....

Svogeren min driver bilverksted, og utsalg av deler og dekk og utstyr..

Vi handler kun hos han, tar alle servicer, reprasjoner, ja, alt som har med bil og gjøre, gjør vi hos han, uten å spørre om pris eller noe først.. Er fleksible med å komme når det passer han best.

Så har det seg sånn at vi kjøpte nye vinterdekk på bilen min av han... $ nye nokian hakkapelita 5, har kjørt på hakkapelita 4 siden de kom, og før det så har vi hatt tidligere versjoner av disse dekkene... Vi har vært super fornøyde med de dekkene. Så overraskelsen var stor da dekkene mistet pigger, og smuldret bort etter bare en liten måned.. Løsner store flak av gummien av de.. Sånn har ingen av de forje dekkene vært. Så vi tok turen innom han med de, og ba han se på de.. Han så på de, men gikk langt i å antyde at den var hardkjøring som kunne til det.. Ikke faen!! Jeg var til og med inne på hjemmesiden til nokian for å se hvordan de skulle kjøres inn, for å best bevare de.. Og har kjørt som en gud med de.

Det endte med at jeg skulle ta turen oppomm levrandøren hans, da jeg likevell skulle til byen.. Syns dette egentlig er noe han skulle ordnet, men siden jeg likevell skulle forbi, og han er svogeren min, så ok. Der la de seg flate med en gang, og sa at slik skulle de da virkelig ikke være, så fikk to nye på flekken, uten noe om og men...

Så ringer sambo nå da.. Og sier han er skuffet over broren sin, for han hadde snakket med han i dag, og da hadde han sagt at det var hardkjøring som kunne til det. Jaha, sa sambo, er det Nokian som har sagt det? nei, det hadde han sagt, når han hadde vært i møte med de..... Ehh????? Hva pokker???!!!!

Altså.. Greit, jeg har en sprek bil.. men jeg råkjører ikke med den, spesiellt ikke med piggdekk... Jeg er jo redd for de dyre dekkene mine.. dessuten har jeg jo en stor kul på magen... makan da.. Jeg kjører forsiktig med småttisen min...

Jeg blir så forbannet!!!!!!!! Argh!!!!!!

Og hvorfor i allverden skal svogeren min sitte å si sånn, når levrandøren hans har sett på dekkene mine, og sagt at det er helt klart noe galt med de???????

Huff.. Ble langt dette.. Men måtte bare få ut litt frustrasjon her....... Føler meg på et vis sveket av familien her...

Takk for at du leste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig sagt av han ja!!

Det hadde vel ikke kostet han mange kaloriene å ordne opp i det vil jeg tro...

Skrevet

Nei, og uansett.. Han slipper jo å betale noe for de nye dekkene... Eneste han må gjøre er å legge de om for meg....

Huff.. Jeg blir så oppgitt av sånn.... Oppgitt og forbannet!!!!! Han er jo liksom broren til sambo da.. Får mest lyst til å finne meg en ny plass å handle dekk, deler og alt sånn man trenger når det gjelder bilen... Syns ikke han fortjener at vi er kunder der når han behandler oss sånn...

Skrevet

Det værste var nesten det at han anklagde deg for å ha nærmest ødelagt dem med vilje...

Nicket ditt passet forresten fint til anledningen:)

Skrevet

Ja.. det er akkurat det som plager meg sånn. Han anklager meg for noe jeg ikke har gjort, og sånn blir jeg så forbannet over!!!!!! At han kunne spørre om det, er jo greit, men jeg forklarte han jo at jeg ikke hadde gjort det..

Hos levrandøren hans, spurte de ikke i det hele tatt om noe sånn... Sa bare at sånn skal de ikke være.. Men jeg sa likevell at jeg til og med hadde vært inne på hjemmesiden til dekkprodusenten, for å være sikker på at jeg kjørte de riktig i starten, slik at piggene fester seg ordentli....

Hehe.. Ja, nicket ja.. Har forklart det en gang før, men kan gjøre det igjen.. :)

Jeg er kjempe bilinteressert, både for personbiler, og lastebiler, ja egentlig alt med motor.. Og spesiellt så har jeg sansen for Scania lastebiler.. De har "King of the road", dermed måtte det bare bli "Queen of the road".. Ene selgeren til Scania kalte meg til og med for det når jeg var på lastebilmessa på Lillestrøm i sommer... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...