Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Er i 14 uke og har den siste tiden fått mye utflod. Kjenner det renner... Hvit, klør ikke og lukter heller ikke noe særlig. Kan dette være noe jeg bør sjekke opp? Føler jeg er hos legen mer enn nok allerede...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Er vanlig under svangerskapet. Har hatt problemer med det siden jeg var sikkert 8 år gammel...masse utflod. Kjærester jeg har hatt har ikke akkurat vært like begeistret:p Må alltid si at det er noe ALLE har. Barnselige guttunger altså. Ikke noe til beskymring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå