Gå til innhold

Noen som har vært på hunderfossen vinterpark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit på en overraskelsestur i januar. og noen som har vært i restauranten i trollet? var det god mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Restauranten der er helt fantastisk. Veldig spesiell og spennende.

De får veldig skryt for maten der!

Har dere bestilt opphold i ishotellet?

se: qualityhunderfossen.no og vinterparken.no

Skrevet

Vi hadde tenkt å spise i restauranten der ja..var planen helt til vi fant ut at den stenger kl 20.00 og vi har bare en dag i vinterparken, så vi måtte finne en annen restaurant. Så booket bord en annen plass idag!

Vi har leigd delux hytter rett ved vinterparken, tror jeg dropper ishotell så å si høygravid og med kraftig bekkenløsning gitt:) men det ser flott ut!

Skrevet

Da skjønner jeg at du dropper ishotellet, men de luxe leilighetene er veldig flotte da, kjempefine. Da kan dere kose dere foran peisen og!

Synd at de stenger restauranten så tidlig, den er veldig fin, kjempe spesiell og maten er bra!

Det er en restaurant på hotellet og, forresten, den er open til 21 eller 22, ettersom hvilken dag dere skal dit

Skrevet

Den stengte kl.21.. så vi bestilte på en som heter elgen på hafjell.. så får vi satse på at den er bra:) den var åpen til 23 iallefall! d har vi god tid i vinterparken før vi kan spise en bedre middag!

Håper vinterparken er bra da! Ikke at jeg får gjøre så mye, tror det blir hest og slede og en tur på slottet for å se på trollene for meg og snuppa:)

Skrevet

Den var veldig bra før, men vet ikke nå da kjøkkensjefen der jobber i Trollsalen nå... Men har ikke hørt noe negativt om maten der altså.

Du kan jo ta en tur i labyrinten og sånn da. Veldig fin stemning der på kvelden. Koselig å være der selv om man ikke kan være med på alt.

Skrevet

Vi får satse på at det er bra!:o)

Ja jeg gleder meg, håper mamman min blir glad for overraskelskesturen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...