Gå til innhold

el tester igjen...

Knotten & lille persille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet i 8 dager med el test. Har ikke fått opp noen strek i det hele tatt før i går. Den var svakere enn kontrollstreken, men godt synlig. Testet igjen istad, da var den svakere. Måtte liksom myse for å se den. Vil det da si at jeg bør ta utg.punkt i den i går? Har regnet meg ut til at el burde vært enten lørdag, i går eller i dag.....

Hvor mange dager er det vanlig å få positivt resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det tester bra billig tester?

jeg brukte de før,men skjønte aldri når jeg hadde el..

så jeg anbefaler deg å bruke cb digital el tester,,,der kommer det opp et bilde når du har el..så slipper du å tyde disse strekene.

masse lykke til:)

Skrevet

Ja, det er de fra billigtester.no. Jeg tenkte jeg skulle prøve med dem først siden det blir ganske dyrt om jeg må teste 15 dager med digitaltest. Har foreløpig så ustabil syklus etter pilleslutt, men kjenner jo kroppen ganske godt etterhvert så jeg tror nok det stemmer at el var i helgen. Og det var jo synd for da var samboer på jobb:(

Skrevet

Hei! Jeg hadde samme problemet med de strimlene fra billig tester.. Hadde ikke antydning til en strek før for en uke siden og da var den mye svakere enn kontrollstreken men utifra syklus og kroppen min skjønte jeg at det stemte.. De er ikke helt til å skjønne seg på, men jeg tok utgangspunkt i den dato den slo litt ut ettersom det ikke har vært antydning verken før eller etter.. Hvis det blir flere pp på oss skal jeg heller prøve digital test for de tror jeg er lettere å stole på=)

Skrevet

Men skal dere kjøpe CB digitaltester på apoteket da eller på billigetester.no?

Skrevet

Jeg bestiller nok det på billig-tester da de er ganske mye rimeligere enn på apoteket.. Dessuten er det veldig behagelig å få de rett hjem i posten=)

Skrevet

Vet du sånn ca hva det koster på apoteket? Jeg må ha de veldig fort...:o) Hvis det tar 2-3 dager er det nesten litt seint....

Skrevet

Nei det er jeg faktisk ikke sikker på, men de kommer i en pakke med 7 stk og koster vell mellom 200-250 tenker jeg..

Skrevet

ok takk, på billigetester koster den 199 kr så jeg tar sjansen og kjøper på apoteket denne gangen:O) blir dyrt likevel dette her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...