ehtaner84 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 jeg er så lei, så lei. er 39 uker i morgen og jeg kunne ikke vært mere utålmodig...... nå har jeg holdt på siden uke 36 med litt blod, masse kynnere, en del falske rier, NEDPRESS, kvalme, hodepine, slimproppen kansje gått, etc. etc.... NÅR SKAL DET SETTE IGANG!!! hadde det ikke vært så mye lureri så hadde jeg ikke hvert så utålmodig tror jeg, men når babyen til en hver tid lurer meg til å tro at "NÅ KOMMER JEG MAMMA!!" så tror jeg alle og enhver hadde blitt dritt lei........??? eller?? og det værste jeg vet er når folk (venner og familie) kommer til meg og sier "har du ikke presset ut den ungen ennå?" haha liksom. ble mye klaging her. er det noen andre som har det eller har hatt det som meg??
Slalotte Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hehe.. Signerer denne.. Jo jeg har det sånn jeg også, jeg har 10 dager til termin og begynner å bli utolmodig.. Jeg forventa meg at han skulle være fortidlig født for det var det jm sa til meg.. Men neida, sitter her enda.. Og værste jeg vet er at jeg har smerter konstant men for ingen nytte..! Og alle rundt er utolmodige dem også, særlig mamma.. Hvis jeg sier at jeg har mensmurring eller noe så er hun helt sånn "ååå da er ikke fødselen langt unna, jeg gir det noen timer jeg så må vi dra til føden" og ringer absolutt alle hun kjenner og sier at nå skjer det.. Kan ikke bare folk si at "ååå du kommer nok til å gå på overtid".. da hadde jeg kanskje blitt litt mer tolmodig..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 ikke sant!!! hadde det ikke vært for mamma så tror jeg ikke jeg hadde vært så utålmodig. har allerede vært på føden én gang pga falske rier. da var det min mor da selvfølgelig som klarte å focke oppunder. jeg ble mere nervøs av å prate med ho.... så nå har jeg lært meg til å ikke ringe mamma hver gang det er litt smerter.
secondmum Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Drriit lei jeg og, hehe, er i uke 37, har bekkenløsning og masse falske rier, men ingenting skjer, var på ultralyd for 2 mnd siden , og da fikk jeg vite jeg var 2 uker lenger på vei,(egentlige termin 8 januar) men de kan ikke forandre termin dato etter uke 20, men jeg går for 26 des jeg , så da er jeg egentlig i uke 39, så er fødeklar jeg ass, greier snart ikke gå heller, buhu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå