☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 var en kraftig halsbetennelse jeg har ja.. har du belegg på tunga ? det var visst et tegn på bakteriene!! fikk penicillin,så blir kvitt det i løpet av uka =)=) heldigvis =)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Har sån hvitt beleg ja... Men min hals har blitt bedre så da er det kanskje på vei bort her etter noen uker da? Min lege gir ikke unge friske mennesker penicillin...
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 ja om du er bedre går det nok sikkert over av seg selv.. nei jeg vet ikke hva som er vanlig jeg ?
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tror jeg bare har strenge leger, he he, Kjempebra at du fikk litt medisin! God bedring, nå blir det nok bra snart!
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 så utrolig teit.. om man er syk så bør man jo fader meg få medisin for det ?? fy fader.. jo takk,det håper jeg også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå