Gå til innhold

meg og lille vampyr


Anbefalte innlegg

Skrevet

var en kraftig halsbetennelse jeg har ja..

har du belegg på tunga ?

det var visst et tegn på bakteriene!!

 

fikk penicillin,så blir kvitt det i løpet av uka =)=)

heldigvis =)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sån hvitt beleg ja... Men min hals har blitt bedre så da er det kanskje på vei bort her etter noen uker da?

 

Min lege gir ikke unge friske mennesker penicillin...

Skrevet

ja om du er bedre går det nok sikkert over av seg selv..

 

nei jeg vet ikke hva som er vanlig jeg ?:o

Skrevet

Jeg tror jeg bare har strenge leger, he he,

 

Kjempebra at du fikk litt medisin! :) God bedring, nå blir det nok bra snart! :)

Skrevet

så utrolig teit..

om man er syk så bør man jo fader meg få medisin for det ??

fy fader..

 

jo takk,det håper jeg også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...