Gå til innhold

har man lov å bli litt lei innimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så sinnsykt dårlig samvittighet overfor ungen når jeg er trøtt og sliten. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del av det å være mamma; å gå rundt med konstant dårlig samvittighet hele tiden:)

Skrevet

Å, jada - er lei minst en gang i døgnet, jeg;o/

Skrevet

Ja, det må vel være lov:)

Er fantastisk å være mamma , men også veldig slitsomt til tider!

Skrevet

Ja, det håper jeg er lov :)

Har en skikkelig "leidag" i dag, føler ikke at det gir meg noenting som helst å være hjemme med babyen, vaske klær, brette klær, vaske litt mer klær, tørke gulp osv... Men heldigvis er ikke alle dagene like, noen dager koser jeg meg masse!

Får også dårlig samvittighet når jeg har slike dager som i dag, denne tide skal jo være bare kos! Men det synes ikke jeg det er...

Skrevet

Takk :) godt å høre at det er flere som har det slik og at det er helt normalt.

Skrevet

Føler også jeg går i sirkel noen dager, og alle husoppgavene jeg gjør må jo uansett gjøres omigjen innen noen timer eller dager.

Prøver å trøste meg med at jeg jo hadde dårlige dager på jobb også. Dager jeg var sliten og lei, oppgaver jeg ikke likte, kolleger som var kjipe, konflikter osv.

Det kan jo ikke være intenst meningsfullt hele tiden. Ingen lykke uten litt ulykke også. Og babyer har ikke vondt av noen dager da det ikke skjer så mye heller!

Skrevet

Har noen sånne dager jeg også hvor alt er et ork og likegyldigheten er stor. I tillegg så er jeg og jenta mi grinete og slitne på samme dag, alltid!! så da er da bare surmuling fra ende til annen hele dagen på oss begge... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...