Gå til innhold

Okei, jenter. Hva synes dere om navnet Anton?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo egentlig et koselig navn synes jeg.. Men det gir meg litt svensk-vibber. Han forfengelige femi-fanten i BigBrother ødela dessverre det navnet kraftig for meg :/

Skrevet

søtt:)

spørs hvordan det blir sammen med etternavnet.......

Skrevet

Sambo er veldig hypp på å bruke navnet, men jeg klarer ikke helt å få smaken på det. Er det et tegn på at vi ikke burde velge navnet? Blir kanskje litt dumt å tenke at man sikkert blir vant til det?

Men jeg kommer ikke på bedre forslag selv!! Hjelp!

Andre som enda ikke har navnet klart?

Skrevet

Jeg synes det er et flott navn jeg! :)

Skikkelig kult!!! ;) hehe....... :D

Skrevet

Jeg liker best Antony (norsk uttalelse), blir mest sannsynlig det sønnen min skal hete. Anton er et moro navn det:)

Skrevet

En kompis av meg heter Anton, absolutt et fint navn..:)

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke. Tenker på "oksen Anton" jeg, hehe....

Skrevet

Fint navn :-) Har en nevø på 10 som heter det.

Skrevet

syns det var kjempe søtt jeg , gutten min skal hete Sverre. etter pappan til han jeg bor sammen med, han døde da samboeren min var 9 år, og han betydde mye for han , så da oppkaller vi han etter han;) , både sverre og anton er gammeldagse navn, men det er de navnene som kommer tilb nå:) og blir mer populære;).så go for it..

Skrevet

Veldig fint navn!!

Hadde selv vurdert det , hadde det ikke vært for 'Gris-Anton' i hjembygda mi .. (Gammelungkar og grisebonde)

:o)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt!!! Vi (eller helst jeg da) vurderte det da vi fikk sønnen vår... Men samboer hadde litt dårlige assosiasjoner til det navnet...

Skrevet

Kjempefint navn;)

Skrevet

jeg har bestemt meg for å kalle min eventulle neste sønn for Anton:) LIker det kjempe godt, bestekompisen til bestefar heter det, og han er så søt:)

Skrevet

Får assosiasjoner til "oksen anton" på barne-tv jeg, da...

Skrevet

Smak og behag men jeg synes ikke noe om det navnet -ser for meg en gammel mann med hatt og stokk..Sorry;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...