Mamma til Erlend+Jakob Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hmmm får ikke bestemt meg jeg/eller vi da! Vi har lyst på en til, men noen dager har vi ikke lyst, blir liksom mer komplisert... må ha større bil, hus(det får vi etterhvert da, sambo er odelsgutt så vi får 500 km2 å boltre oss på om noen år). men er det så "komplisert" som vi vil ha det til??? Guttane er jo ikke så store da, 3år og ett og et havt. Men jeg vil ikke bli for gammel får "vi blir ferdige med unger". Klarer liksom ikke tanken på at jeg aldri skal gå gavid igjen, aldri oppleve en fødsel og den første tiden med ett nytt mennekse:) det er en så fantastisk opplevelse. Tiden hjemme i permisjon:) hmmmm mange ting som veier for, men så skal man jo ha tid og ikke minst energi til å føle opp 3 stykker... det er jo 1 mer enn 2.... Trenger noen inspill her jeg...HMMMMM Takk takk;)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Få en til dere! ) he he! Man klarer jo det man vil liksom, og han eldste klarer seg jo bare mer og mer selv, det gjør jo yngste og selvfølgelig.. de vokser fort =) Jeg er alene m to barn, en på 2 år, og en på 3 mnd. Men om jeg hadde vært to, så hadde jeg klart en til! ;o) Lykke til )
La Perla Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Det høres ut som om du "bør" få ett barn til. Jeg var i tvil både før nummer to og før nummer tre (siste er en attpåklatt, for det tok år for mannen min å overbevise meg om at vi trengte minst tre barn). Den følelsen du har tror jeg ikke du blir helt kvitt uten at du har fått ett barn til (kanskje ikke da heller, men den tid den sorg). Og så er det jo så KOSELIG med tre barn!
Mamma jei Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Er litt der jeg også. Har lyst på en til ganske snart, men så noen dager tenker jeg at det åpenbart er enklere med hun ene vi har + en "lausunge" sambo har fra før, økonomisk om ikke annet! Men jeg tror vi har bestemt oss nå, vi ska ha en til om ikke så lenge. ) Jeg tenker sånn at uansett når ungen kommer, vil vi ALDRI angre på det vidunderet vi har fått! Gleder meg kjempemasse!!!
Mamma til Erlend+Jakob Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 ja jeg føler at jeg bør ha ett barn til:) he he, og smbo er til tider enig, men ikke til andre tider...he he så vi får ta tiden til hjelp, men vi heller kanskje mere mot enn ikke...håper jeg:) Har jo liksom lyst på eilite jente, men jeg vet jo at når ungen komemr så spiller det INGEN rolle hvilket kjønn den har:) Men ser det for meg at det blir litt "heavy" med 3 gutter...men da får de sikkert mye gelde av hverandre....he he;) Hva har du/dere??? gutter jenter, eller begge deler???
La Perla Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Vi har to jenter og en attpåklatt-gutt. De er 14, 10 og 3, så det er god spredning på dem. Alle trodde vi skulle få jente tredje gang også (vi og), men jammen ble det en gutt.
2gutter og ei jente:-) Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har to gutter på 7 og snart 3 år. Jeg skulle ikke ha flere enn de to, men da minsten var over 2år , ble jeg babysyk:-) Jeg og var veldig att og fram, hadde kjempelyst en dag for så å føle at jeg aldri kom til å takle det. Bestemte oss for å hoppe i det. er nå 5 mnd på vei med nr 3 som blir en liten jente. Gleder meg kjempemasse. D blir nok hektisk, særlig d første året, men tror ikke det er såå stor overgang fra 2-3. Lykke til med valget:-)
Norwegian by injection Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 GO FOR IT!!!!!!! he he :-) Vi fikk nr.3 i august og det er såååå koselig! Vi har to jenter på 7 og 8år og nå fikk vi en liten gutt. Skikkelig stas med en attpåklatt.....Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå