Gå til innhold

2.gangs, når mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om jeg venter fler eller er det flere som har mage som visest tidlig? Min første har nå blitt 14,5mnd, så det er ikke så lenge siden sist. Nå er jeg 15+4 og har brukt mamma bukse i godt over ei veke. Har normalt ikke mye mage, men det har vert helt umulig å komme inn i (i allefall veldig ubehagelig) vanlig bukse den siste tida.

Det visest godt og mange sier de synes det er tidlig å bli så stor..

Hva med dere, når fikk dere mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min begynte å skyte fart rundt uke 16.

Er nå 23, og er fortsatt ikke stor, men markert mage!

Skrevet

Sist gang, som da var 2.gang, hadde jeg tydelig mage i uke 16-17. Dette har jeg nå også. Er 17 uker på vei, og for en uke siden var symfysemålet 25 cm..

Skrevet

Har en stor å flott mage her.er 19+3 i dag.

Skrevet

Min mage "datt" ut i 12. uke denne gangen! Hadde ikke sjans å holde den inne lenger enn det hehe:-) Var på UL i uke 13 +3 for å sjekke om det var flere der inne, til og med legen min syntes magen var stor for å være så tidlig i sv.skapet:-) Men det viste seg å bare være en, var egentlig glad for det.

Skrevet

jeg er 13+3 nå..de som ikke ser at jeg er gravid til nå føler jeg selv at må være blind...føler den vokser og voksre for hver dag som går..og jeg elsker det!!

har ikke kjøpt mammaklær enda,men det er kun pga manglende utvalg..gleder meg til å reise på juleferie om en uke..da blir det shopping!!!! :D

Skrevet

fikk mage veldig tidlig.. allerede i uke 12 hadde jeg synlig mage.. vet ik om det er fordi magene blir oppblåst i starten el om det var selve gravid magen som kom. Men håper ik det betyr at babyen er større denne gang.. for jeg fikk en stor nok baby sist...

Skrevet

nei er vanskelig...selv måtte jeg fortelle hele slekten om graviditeten i uke 6...skulle på en familiesammenkomst og var å oppblåst at man skulle tro jeg var 5 måneder på vei...er glad det gikk over..nå har det derimot kommet en passe stor herlig mage..hehe.. :)

Skrevet

hmm husker ikke heelt men tror det var uke 13. snuppa her er 8 mnd så veldig kort tid siden.

Skrevet

Det er helt normalt å få mage tidligere når det er 2.gangen. Livmoren har vært stor en gang, og vokser raskere andre gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...