* vannmamma * Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 I går kveld hadde jeg plutselig litt blod i truseinnlegget, og ble forskrekket. Mensen nå?!? Hadde uttak onsdag i forrige uke, og var ferdig med blødning på fredag. Ble ferdig med antibiotikakur for en uke siden, og var redd for at urinveisinfeksjon var på vei tilbake. I løpet av noen nanosekunder raste det en drøss med tanker og bekymringer rundt i hodet mitt, og glemt var all fornuft jeg vanligvis har... Ingenting i dag, men de vanlige mensmurringene og ømme pupper pga de herlige hormontilsetningene... :-) Jegviljegviljegvil!! :-)
* vannmamma * Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2007 Hadde jo vært strålende med en aldri så liten festeblødning, men i disse hormontider er det nesten ikke noe vits i å se etter "normale" tegn, siden organismene våre er så herja med i utgangspunktet...
LilleVakreAnna Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Nei det har jeg også skjønt, at det er rett og slett nytteløst å se etter symptomer når vi driver med alle disse hormonene. Jeg hadde uttak og innsetting på akkurat samme dager som deg, og har mensmurring og ømme pupper som bare det!! Tar du Crinone? Alle gjør kanskje det?? Det står jo at småblødninger er vanlig bivirkning. Sjøl har jeg ikke vært plaga av bivirkninger av hverken pergo eller før-uttak-stimulering, men av Crinone får jeg alle -unntatt blødninger. Enda da vertfall... Skjønner at du fikk en støkk, jeg er livredd hver gang jeg går på do for å finne antydning til blod... dette kan bli lange 14 dager er jeg redd. Men det kan jo være en ufarlig "etterblødning" etter uttak/innsetting eller bivirkning av hormonbehandling du fikk -eller kanskje en tidlig festeblødning!! Tvi tvi for deg!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Håper det var festeblødning )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå