Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Har aldri vært plaget av særlig svetting før, men nå som jeg ammer er det såå plagsomt. Er varm hele tida, og særlig plagsomt om natta. Må bytte tøy hele tida, og blir litt slått ut. Hjelp!?
snupp & mamma Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 det er sikkert alle hormonene i kroppen din. jeg svetter også og er mer varm etter fødselen, og det er 11 mnd!! siden..plagsomt? JA!
Mamma til Erlend+Jakob Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 jeg holdt på med den svettinga jeg også, helt til jeg slutta å amme, særlig på natta, bytta sengetøy hver dag...slitsomt, men nødvendig, men ette rjeg sluttet å amme ble det normal igjen, er nok hormonene...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Puh - takk for svar - for nok bare smøre meg med tålmodighet jeg, da..
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har heller aldri vært plaget med svette, men etter fødselen bare rant det! Det var helt grusomt! Men trøst deg med at det går over! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå