lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 lillegutt på 4,5 mnd er hkjempeforkjøla, pottetett i nesa stakkar. jeg har saltvanns spray og dråper, og sånn snørrsuger... men han har liksom ikke snørr nede i nesa, ser ikke noe, men hører at han surkler skikkelig, sitter nok skikkelig langt opp. får jo ikke ut det med snørrsugeren.. hva gjør man da? bare venter til det går over? lurer også på det med ørebetenselse... hsn er i dårlig form, griner nesten hele tiden han er våken, ikke feber. tok seg litt på ene øret istad, men det kan nok ha vært helt tilfedig. jeg trykker litt, men han griner jo uansett, og begynner å sutre litt da og, men vet jo ikke akkurat om det er fordi han har vondt? burde jeg bare vente og se det ann?
Mamma jei Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Er du usikker, er det nok best å ta ham med til legen. Hvis han har ørebetennelse, gjør det nok veldig vondt for han. Best å være sikker!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 ja... hører feber alltid med ørebetenelse?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 dytter litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå