Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Er de bra? Husker ikke hva de heter. Sånn elektrisk.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 ladyshaver du mener? Aldri prøvd, så aner ikke!
rødhette* Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 epilator du tenker på? Sånn som napper ut hårene? Jeg lurer på det samme selv....
rødhette* Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hvordan er epilator i forhold til å vokse leggene (på salong)?
Sivalur Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Hvis du mener epilator, barberer de ikke, men trekker hårene ut. Gjør sinnsykt vondt første gangen, det blir litt bedre etterhvert, men aldri godt, for å si det sånn!!! Og det blir ikke så mykt som med høvel heller. Hadde en sånn jeg som jeg brukte noen år, men det holdt seg jo aldri i "inntil 4 uker" som reklamen skryter av, måtte jo bruke den etter ca 1 til 2 uker igjen! Så nå sverger jeg til høvelen... mye raskere, ikke noe vondt, og blir mykt!!
Mrs. Bouquet Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Har prøvd i omtrent to sek. dritvondt. Må jo la det vokse litt før man kan ta det igjen, så jeg sverger til barberskum og høvel annen hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå