stinesupersøt_24 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 herregud å de driver å vokser å vokser!jeg kjøper meg nye bher stadig jeg.jeg har alltid hatt litt pupper,men nå er de store.jeg kommer sikkert til og få masse melk da..håper ikke de blir mindre etter fødsel da:) flere som har det som meg?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jo takk kjenner meg igjen der ja. Har vokst fra 75 C cup til 75 E cup og er i uke 21. Må vel opp i F cup når melka kommer skikkelig tenker jeg...................
**geisha**06♥08 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 signerer denne... puppene vokste forrige fra C cup til D forrige svangerskap, nå fra D til DD-E... Er forsåvidt ikke så stor av meg heller.. 164 høy og 54 kg.. Sambo klager ikke han... hehe
**geisha**06♥08 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Var forresten rene melkemaskina med vesla..
stinesupersøt_24 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 hehe:) min samboer klager heller ikke for å si det mildt!ganske fornøyd selv hehe.men herregud..skal de bli no større enn de er nå så.da vet ikke jeg hvordan dette skal ende.neida,såå ille er det vel ikke.men da er jeg IKKE allene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå