Gå til innhold

Omgangssyke :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til torsdag våknet lillebror og hadde kastet opp. Mange vaskemaskiner gikk og Maud-mannen forlenget pappapermen med en dag. Natt til i går var det storebror sin tur og like mange vaskemaskiner igjen. Jeg trodde jammen ikke det var så lang inkubasjsonstid på omgangssyke! Det betyr jo at mannen og jeg må vente noen dager før vi kan konkludere med at vi har sluppet unna. Det synes jeg vi bør! Minstesnupp våker mange ganger hver natt og det er masse amming. Hvordan jeg skulle kunne ivareta henne og være syk, det skjønner jeg ikke. Så da må vel verden være så rettferdig at jeg slipper unna, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal krysse fingre for at du går klar av dette Maud, du har mer en nok jobb som det er!

Håper gutta er i farta igjen og freden kan senke seg over heimen.

Klæm fra

Skrevet

KRYSSER ARMER OG BEIN FOR AT DERE SLIPPER UNNA!!!!!!!!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Omgangsyke er no` hærk!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx alt for at dere går klar av stormen.

Amming og oppkast hører på en måte ikke sammen. Så du klarer deg fint.

Men vi oppdaget også at inkubasjonstiden var lenger denne gangen.

Det tok jo 2 døgn fra Storebror begynte til Knerten overtok.

Vanligvis synes jeg at jeg kunne telle timer..

Lykke til!

Skrevet

Det holder lenge med to syke. Håper virkelig dere voksne og spesielt du slipper unna omgangssyken! Det er virkelig kjedelige greier å få i hus. Man blir jo ikke immun heller... Krysser fingre, tær og juletrær på at du holder deg frisk!

Skrevet

Huff og huff:=( Omgangssyke er noe guff!!

Krysser fingrene for at det går bra med deg!!! Jeg husker med skrekk hvordan det var å ha nyfødt barn som hang i puppen samtidig som jeg hadde omgangssyke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...