Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 kan dere si hvordan den virker? tåler ikke hormoner og gummi. vil ha flere men ønsker å vente. Kan mannen ha utløsning eller må du hoppe av i svingen? kan du stole på grønne/røde dager osv,
*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei, jeg har brukt babycomp som både prevensjon og planlegger - brukte den som prevensjon i ca ett år før vi planla nr to. Blir lett gravid, og det gikk helt fint å bruke den som prev for min del - hadde ikke sex på de røde dagene bare:o) Det tar litt tid når en begynner å bruke den før den blir kjent med kroppen din og lyser grønt. Skal forresten selge min bc nå (jeg må ha hormoner pga veldig sterke el-og menssmerter). Selger den for 2000,- + evt porto. Hvis du er interessert kan du sende meg en pm;o)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 kan du bruke den selv om du ikke har kommet igang med mensen etter fødsel? eller må du ha stabil syklus? ble gravid med en gang sist.
*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Mener det står i bruksanvisningen at den kan brukes fra 6 uker etter fødsel - men som sagt, så bruker den jo litt tid i begynnelsen før den blir kjent med syklusen din.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Vet du hva foprskjellen på babycomp og ladycomp er? må diskutere med mannen min også, er vel noe ekstrautstyr jeg må kjøpe til? er det din som ligger på finn til 2000?
*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Nei, ikke min som ligger på finn. Må ha ny sånn måledings - siden den skal i munnen;o) Det er ikke så dyrt og fås kjøpt på www.buenaventura.no. Er litt flere funksjoner på bc`en enn på lc - men akkurat hva de er, er jeg litt usikker på;o) Vet bla at det er kjønnsprognose på bc og sikkert litt annet ift planlegging enn på lc`en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå