Gå til innhold

NY her! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg ser at det er flere håpefulle der ute. =)

Jeg har sluttet med p-piller for noen dager siden, og ønsker å bli gravid. :) Har en sønn som er født i 2006. =) Så jeg vet hva jeg går til.. =) Gleder meg skikkelig.. =))

Nu har jeg mensen, fikk det dagen etter jeg slutta med pillen.. Trur kroppen trenger litt tid for å komme tilbake til normalen etter pillene.. =)

Skulle egentlig hatt EL nå.. men men.. Trur jeg venter 1 mnd før vi starter med prøvinga.;)) Hvis alt går som jeg håper på, så blir det sikkert en okt-nov baby på oss. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit!:) Masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer raskt:)

Skrevet

Velkommen :) Håper det klaffer for dere med en gang!

Skrevet

Takk for det! =)

Ser at det er masse hyggelige damer her inne.. :) Har sett masse rart på de andre forumene, der man kan være anonym.. Sånne useriøse innlegg..

Tru om vi klarer å vente 1 mnd før vi starter med prøvinga? :)) hmm..

Skrevet

Takk! =)) Med lillegutt på 1 1/2 år, så gikk det ca 3 mnd før jeg ble gravid. =)

Skrevet

Hei du :)

Jeg er også relativt ny...vi prøver ordentlig fra nå vi. Har to jenter fra før, på 4 og 8 år...så nå håper vi på en liten gutt....men først må vi jo få det til da...hehe..

Skrevet

Heisann! =)

Vi håper jo også på jente da, siden vi har gutt fra før. =)

Skrevet

Hei,hei.

"Ny" her jeg også. Eller det vil si jeg har vært her tidligere i år,men hadde en MA i mars. Nå har vi akkurat startet jakten på en spire. Fra før har jeg to gutter;)

Lykke til med prøvinga,*Lykkeliten*!!!

Skrevet

takk takk! =) det samme til dere å! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...