*Lykkeliten* Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hei jenter! Jeg ser at det er flere håpefulle der ute. =) Jeg har sluttet med p-piller for noen dager siden, og ønsker å bli gravid. Har en sønn som er født i 2006. =) Så jeg vet hva jeg går til.. =) Gleder meg skikkelig.. =)) Nu har jeg mensen, fikk det dagen etter jeg slutta med pillen.. Trur kroppen trenger litt tid for å komme tilbake til normalen etter pillene.. =) Skulle egentlig hatt EL nå.. men men.. Trur jeg venter 1 mnd før vi starter med prøvinga.) Hvis alt går som jeg håper på, så blir det sikkert en okt-nov baby på oss. =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Velkommen hit! Masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer raskt:)
Juicy med spirer! Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Velkommen Håper det klaffer for dere med en gang!
*Lykkeliten* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Takk for det! =) Ser at det er masse hyggelige damer her inne.. Har sett masse rart på de andre forumene, der man kan være anonym.. Sånne useriøse innlegg.. Tru om vi klarer å vente 1 mnd før vi starter med prøvinga? ) hmm..
*Lykkeliten* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Takk! =)) Med lillegutt på 1 1/2 år, så gikk det ca 3 mnd før jeg ble gravid. =)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Hei du Jeg er også relativt ny...vi prøver ordentlig fra nå vi. Har to jenter fra før, på 4 og 8 år...så nå håper vi på en liten gutt....men først må vi jo få det til da...hehe..
*Lykkeliten* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2007 Heisann! =) Vi håper jo også på jente da, siden vi har gutt fra før. =)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Hei,hei. "Ny" her jeg også. Eller det vil si jeg har vært her tidligere i år,men hadde en MA i mars. Nå har vi akkurat startet jakten på en spire. Fra før har jeg to gutter;) Lykke til med prøvinga,*Lykkeliten*!!!
*Lykkeliten* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2007 takk takk! =) det samme til dere å!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå