En snupp - og en knert i magen Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Når skal man egentlig slutte å løfte tungt? Og hva er tungt? En bokeske på 6-7 kilo, kanskje opp mot 10, er det tungt? Jeg vet jo at det kommer an på hvordan man løfter, men uansett hva jeg løfter synes jeg liksom det strammer i magen. Selv om jeg vel egentlig trodde det var på grunn av bekkenløsning og ryggen man ikke skal løfte? Noen med erfaring som vet?
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei'! Kopierte et innlegg jeg postet i an annen tråd... Er 18+5 nå. Jeg merket det på kroppen for 2 uker siden. Var ute sammen med snuppa og skulle lage snømann. Da jeg skulle løfte "kroppen" til snømannen opp på "beina", kjente jeg først ett, så to stikk i hver side. Skvatt til så snuppa lurte på hva det var... Sa bare at det var babyen som sparket i magen og sa at mamma ikke måtte løfte så tungt... Tror nok kroppen sier fra når det er nok...
Gemini7 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Hmm jeg løfter min datter i ny og ne da, og hun er 20 kg! Prøver å la det være mest mulig da, men lurer også på hvor grensa går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå