Gå til innhold

Gore er søren med ikke en rettferdig fredsprisvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

600.000 og oppover for og holde foredrag? Hørt han hadde tjent en halv milliard på sine foredrag som han putter i sin egen lomme.

Nei fy skam deg korrupte idiot. Hjelper lite at du reiser med flytoget når det sikkert står biler til flere millioner i garasjen hans hjemme i Usa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. hvor mye tror du ikke det kostet i sikkerhetstiltak at han skulle være "miljøvennelig" å ta flytoget?

Skrevet

Synes de skulle gitt den fredsprisen til meg,jeg.

Jeg er blakk OG en meget fredelig person.

Men det er kanskje ikke nok??

Skrevet

Heller til deg Northern, er enig i den! Da kunne du reist ofte over atlanteren og koset deg masse med tuppebarnebarnet ditt og sønnen din kunne kommer til deg så dere kunne møttes oftere. Men er jo ikke mye miljøvennlig og fly så ofte da!!

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Mesteparten av det han tjener går ut til ulike miljøprosjekter, og fredsprisen er ikke en pris forbeholdt "folk som jobber gratis" eller "folk som er fattige"...

Skrevet

Synes det er flott at han får den, jeg.

Skrevet

Ironi:

Ironi er et bevisst uttrykk for flertydighet, for eksempel ved at man sier en ting, men mener noe annet.

Ironi er en form for uttrykk hvor en underforstått mening er skjult eller motsier utrykkets bokstavelige mening. Ironi involverer forståelsen av at tingene ikke er hva de sies at de er eller hva de synes å være. Ironi er en form for innforstått manglende forbindelse mellom de faktiske ordene og den underliggende mening.

Ironi som ord kommer fra gresk είρωνεία (eironeia), forstillelse eller hyklerisk uvitenhet (en teknikk som ofte ble benyttet av den greske filosofen Sokrates, se nedenfor), fra είρων (eiron), den som spør later som han er naiv, og είρειν er også et radikalt verb av det gresk «å snakke». Verbet είρειν (eirein) selv kommer sannsynligvis fra det indo-europiske roten *wer- i betydningen å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...