Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hallo:) Jeg har lest om den mørke streken her men jeg lurer på om noen vet når den bruker komme og om alle får den? Jeg er i uke 20 nå og ser ingen strek ennå ihvertfall. Hva er det forresten?
orkidee* Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Streken skulle du nok ha fått alt, men det er ikke alle som får den. Jeg fikke den ikke sist og har ikke antydninger til den nå heller. Men den kan jo fortsatt komme.. Hva det er og hvorfor den kommer aner jeg ikke.. God jul!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 jeg er uke 20+3 nå og har heller ikke noe av den streken de snakker om! eneste jeg har en strek av hår! også kaldt veiviser!! hihi
kajfla Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 hvis jeg ikke husker feil så er det der magemusklene deles på langs..er ikke alle som får den nei. Jeg har fått en som jeg så vidt ser, samboeren min kaller den veiviser..hehe
LilleBanan blir storebror Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 er i uke 25 å ikke fått den streken heller. Er ikke noe å trakte etter for min del så er egentlig bare glad til jeg:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er i uke 24 nå og har ingen strek, hadde heller ingen strek i hele forrige svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå