Gå til innhold

gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er veldig høy og spiss, ser ikke at jeg er gravid bakfra. Har vært fin form i svangerskapet hittil og ikke kastet opp en eneste gang. Vært sliten men det hører jo med. Høres dette ut som gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det, skal man tro alle mytene:)

Skrevet

sånn er min og..men jmmeste mest sannsynlig jente ut i fra ul

Skrevet

Ser ikke at jeg er gravid ut bakifra heller, har også vært i fin form, litt sliten. Var på UL 30. november og vi skal ha en liten gutt:)

Skrevet

jordmor her også mente mest sannsynlig jente utifra ordinær ul den 30 nov. skal tilbake fredag kanskje vi får vite det da. forhåpentligvis.

hatt gutte følelse . og ingen mage som syns utenom mitt forann.. som en kul

så vi får se

Skrevet

Det tar jo litt tid før det synes bakfra også - tar noen uker før livmora er så høyt oppe. Som regel ikke før man er høygravid, med mindre man er veldig stor tidlig. Mageform kommer mye an på hvordan man bærer og hvordan barnet ligger.

Tror man skal ta disse mytene med en klype salt....

Skrevet

I Norge lærer vi at jentesvangerskap er krevende og guttesvangerskap lettere, men hørte fra venninne i England at "regelen" der er nøyaktig det motsatte. Så tror ikke man skal tro for mye på mytene.

Min mage synes ikke bakfra, men ligner "jentemage" i det at den er helt flat oppå. Eller er det bare noe jeg ser selv fordi ultralyden tilsier at det er jente : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...