Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har fårr litt kløe på magen og lurer litt på om det er strekkmerkene som melder sin ankomst...tar jeg helt feil? takk for svar:)
Mammaen til Turid Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 jeg vet at når huden strekkes ved sår o.l. så klør den.. så mest sannsynlig ja... jeg også klør på magen, men ikke sånn plagsomt, er 5 mnder på vei så er vel på tide at huden over magen strekker seg tenker jeg..
Piken på landet Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg klødde veldig på magen sist, har begynnt nå også, men jeg har ikke et eneste strekkmerke verken etter sist gang eller til nå denne gang. Så jeg tror ikke det behøver å bety det nei :-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Godt å høre at det er litt både og:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 har blitt avhengig av fuktighetskrem jeg (parfymefri) - egentlig over hele kroppen, men spesielt på mage, bryst og lår
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 jeg "tror" jeg har funnet løsningen,jeg bruker peeling fra body shop når jeg dusjer.Jeg tenker at det kanskje hjelper mot strekkmerker,lever i håååpet.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Ikke nødvendigvis! Er nok bare huden som tøyer seg. Jeg klør litt fra tid til annen, og smører magen, korsrygg og pupper med Helosan etter jeg har dusjet. Ordentlig fet krem, men som trekker godt inn i huden fordèt =o) Parfymefri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå