Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Stemmer det at gravide får billigere tannlege?
Hvitkløver2020 Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Nei,ikke så lenge man ligger med han da....he he , nei da....vi må nok betale som alle andre vi=)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 mamma sa noe om at tannbehandling var gratis nå som vi går gravide, men har ikke funnet ut om dette stemmer enda...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 det var mamman min som sa noe om det også..mødre:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 kankje det var sånn for mamman min sa det og ..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Det var vel sånn før i tiden at man fikk gratis tannlege når man var gravid. Nå må man dessverre betale vanlig takst.
Helle-mamma Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Det var noen fylker som hadde en prøve-ordning med gratis tannlege for gravide, tror det var Oppland. Men det ble antakelig ikke noe av for resten av landet og heller ikke Oppland, så vidt jeg har hørt!
Lillhanne Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Ikke gratis i Oppland nå ihvertfall. SVINEDYRT
Tasso Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 D va litt kjipt, for mor mi sa da og nett her eindag. har gått me tannverk i 2-3 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå