Gå til innhold

billigere tannlege


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at gravide får billigere tannlege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,ikke så lenge man ligger med han da....he he , nei da....vi må nok betale som alle andre vi=)

Skrevet

mamma sa noe om at tannbehandling var gratis nå som vi går gravide, men har ikke funnet ut om dette stemmer enda...

Skrevet

det var mamman min som sa noe om det også..mødre:)

Skrevet

kankje det var sånn for mamman min sa det og ..

Skrevet

Det var vel sånn før i tiden at man fikk gratis tannlege når man var gravid. Nå må man dessverre betale vanlig takst.

Skrevet

Det var noen fylker som hadde en prøve-ordning med gratis tannlege for gravide, tror det var Oppland. Men det ble antakelig ikke noe av for resten av landet og heller ikke Oppland, så vidt jeg har hørt!

Skrevet

D va litt kjipt, for mor mi sa da og nett her eindag. har gått me tannverk i 2-3 mnd... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...