Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag 48 i syklusen, ingen tegn til TR og negativ test!

Burde jeg få time hos legen, eller burde jeg vente noen uker til for å se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal si du er tålmodig...hvor lange er dine sykluser??jeg hadde nok vært long gone til legen jeg iallefall...fått målt hcg en om ikke mer...

Skrevet

Syklusene mine har variert helt siden jeg sluttet på pillen, så jeg vet egentlig ikke hvor lange de er...

Første var på ca 28 dager, andre var på 35 dager og så er det denne da som foreløpig er på 48 dager! Hjelpes...!

Så noen hadde forsøkt fotsone, noen som kan hjelpe meg med det?

Skrevet

Hei!

Har en venninne som opplevde det samme som deg..

Ho testet, og den var negativ i ca 2 mnd..Ho tok testen en gang i uka.. Ikke fikk ho mensen heller.. MEN ho var gravid, og fødte en liten pike for 4 mnd siden..;))

Skrevet

Hehe, man kan jo alltids håpe :))

Tar nok en test til om ikke mange dagene hvis ikke TR dukker opp! Hvis den er negativ, bestiller jeg time hos legen + evnt fotsone eller akupunktur!

Noen som vet om noen gode/flinke i Kristiansands-området?

Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg med dette?

Ha sier man når man ringer for å høre om de kan hjelpe?

Skrevet

Hei

Jeg har forsøkt å sende deg en PM, men tydeligvis så har den ikke kommet frem:(

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Gikk 42 dager før jeg fikk TR, men da blødde jeg veldig lite. Neste gang gikk det ned til 21 dager, så jeg du kan tro jeg ble frustrert og oppgitt. Det er nemlig ikke det at jeg har noe i mot om å prøve en stud, men det er bare så frustrerende å ikke vite når man skal få TR.

Fikk derfor et tips fra ei venninne om å prøve fotsone (går under navnet Alternativ Medisin i Kr.sand). Det er ei veldig koselig dame som jobber som fotsoneterapaut her og hun hjalp meg masse. Når jeg ringte første gang, så var jeg litt usikker på hva jeg skulle si. Hun sa derimot at jeg ikke behøvde å fortelle noe over telefonen, men satt heller opp en lengre time første gang så vi kunne snakke om problemene. Som sagt, så gjort. Den første timen, så snakket vi om disse håpløse syklusene. Hun fortalte meg litt om hvordan enkelte kropper reagerer på p-piller og hva man kunne gjøre selv for å få dette raskere ut av systemet = stabile sykluser. Hun er som sagt super hyggelig, så det er ikke noe problem å åpne seg opp for henne. Jeg tror jeg gikk til henne fire eller fem ganger før jeg ble gravid. Nå kan jo dette være en tilfeldighet, men jeg tror egentlig ikke deg. Følte allerede første gang at jeg var bedre i kroppen. Det er jo verdt et forsøk.

Lykke til og bare send meg en PM dersom du lurer på noe mer:)

PS hun holder til på hjørnet av Henrik Wergelands gt og festings gt. Det er et gul hus og jeg tror det er en tannlege i andre etage:)

Skrevet

Se det! Har kun fått en PM av deg H&M, så de andre har nok forsvunnet ut i det blå...

Men tusen takk for svar alle mann, ringer nok å bestiller fotsone om ikke lenge ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...