albah Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hvordan ordner dere det til med oppheng?? Jeg har digital scrappet en 12 siders kalender, som jeg skal laminere.(så den blir totalt 6 sider da, jeg legger de to og to mot hverandre) Men jeg klarer ikke å finne ut en FIN måte å lage oppheng til den. Hullemaskin og noen bånd er liksom så lite fint.. Noen med ideer eller som vet hvor jeg kan få kjøpt sånt?!?!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Noen bokhandlere og hobbybutikker binder ark. Det finnes sikkert flere forskjellige, men jeg fikk bundet et hefte med spirallignende oppheng. Jeg lurer på om du kanskje får kjøpt oppheng til x antall huller i forskjellige lengder også. Det er helt kurant. Vi drev med det på høgskolen og da fikk vi kjøpt det på bokhandelen.
albah Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 ok! Tusen takk! Noen flere som vet?
Tommage♀♂ Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Kan du ikke bare sende det inn som vanlige bilder da? Så får du fin, "hjemmelaget " kalender;) Sånn gjorde jeg det, men jeg har ikke fantasi til å laga alt for hånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå