Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 hvordan så deres ut??? kom noe ut i dag, men er litt usikker. hvis ikke det var slimproppen så lurer jeg ihvertfall på hva det er....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 min var en gul aktig slimklomp på størrlese med en drua kanksje..-uten blodspor
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 nei,jeg tror ikke det !? kjente ikke på den-men det var sånn at når jeg så den-så visste jeg liksom at det måtte bare være den..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 hvor lang tid etter det startet fødselen??
2 prinser og en prinsesse Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 høres ut som slimproppen.. min var blank me noe gult i.. men den jikk for 3 uker siden å går nå på over tid.. kom noe mer av den i dag så får håper det sjer noe...
sund Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Min var også (hvis det er riktig) lysegul og geléaktig. - Men det som jeg synes er rart, og lurer på om det kan være slimpropp, er at det liksom har fortsatt å komme. Slimproppen gikk lørdag morgen, og hadde ved tre påfølgende toalettbesøk en stor (mellom hasselnøtt og valnøtt-størrelse) gul geléklump i toalettpapiret da jeg skulle tørke meg. Så fikk jeg ny mengde geléaktig slim lørdag kveld, to ganger søndag, og det har gjentatt seg i dag. Hva kan det være? Plutselig ny type utflod???
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 det er jeg som er hi, og jeg lurer fortsatt fælt på denne slimproppen. det var liksom ikke i papiret, to "klumper" datt i do. og jeg tenker som så at hvis det ikke var slimproppen, hva var det da...........???
Slalotte Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 det er sikkert slimproppen som har delt seg opp.. Jeg har fått 3 slimpropper på 2 mnd nå.. så er ganske lei.. hehe.. 3 kom i dag, men masse "vann", tviler på at det var vannet som gikk, men gikk i matbutikken med "vannflekk" i skrittet.. veldig lite morsomt.. hehe..
Hildemor fra vest Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Hei jeg må bare fortelle en litt pinlig men dog morsom episode jeg opplevde med min første graviditet..Jeg var veldig nærvøs for dette med den slimproppen..Etter en bytur med middag på en Hamburger shappe kom vi hjem og jeg var veldig tisse trengt..Skyntet meg på toalettet og fikk mer eller mindre panikk når noe gulaktig plutselig datt i do..SLIMPROPPEN tenkte jeg..Jeg skulle ha planlagt keisersnitt en tid etter og var ikke klar for noe fødsel nå..Men lettelsen ble stor da jeg fant enda en "slimpropp" på magen min..Etter nøyere ettersyn så jeg at det hele dreide seg om maiskorn fra hamburgeren tidligere på dagen som hadde tatt veien ned i utringningen..Sånn kan det gå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå