Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Kommer av for lite kalsium i kosten. Drikk melk eller ta kalsium tilskudd, så forsvinner det.
TinaP Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har hørt at det er for lite magnesium.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Tror ikke noe på kalsium hvertfall.Jeg drikker enormt mye melk og spiser masse melkeprodukter..
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 henger som oftest sammen med kalsium eller magnesiummangel... ellers kan også noe begrenset blodgjennomstrømning i beina gjøre litt utslag
twiga Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Om man ikkje har nok magnesium, trur eg kroppen også har vanskelig å ta opp kalsiumet, sjølv om kosten inneheld nok av det? Syns eg leste det ein stad. I alle fall har eg blitt mykje betre av krampene eg hadde etter at eg begynte å ta tilskudd av magnesium og kalsium..
nungo Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Som regel er det endringer i hormonene som fører til langt de fleste "plager" i svangerskapet. Noen mener at magnesium kan hjelpe på dette, men har ikek prøvd det selv. Uansett, så forsvinner det etter fødsel :-)
Nr 3 underveis Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Magnesium!!! Merker veldig forskjell hvis jeg glemmer ä ta magnesium, da kommer krampene.. Hvis jeg har "nestenkramper" tar jeg mer magnesium, og da blir jeg bedre! Anbefaler Magnesium pä det sterkeste!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå