Hege & lille Hannah <3 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Har endelig fått overtalt sambo til å kjøpe balje og stellematte fremfor kombinert stellebord :) Så er det noen som har tips til gode og praktiske badebaljer? Noen her som har TummyTub og er fornøyd med den? De sier jo at den skal være så bra, men jeg synes igrunn den ser litt rar ut
roannima Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg skal bruke tummy'n :-) mange sier den er bra. . . Derfor valget mitt:-) skaffer meg balje når junior klarer å sitte selv jeg
nungo Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Høres lurt ut :-) Jeg har aldri riktig hatt sansen for disse kombinerte stellebordene. Av badebalje har jeg brukt IKEA sin blå balje til føstemann og vært veldig godt fornøyd med den. Faktisk bruker hun den enda (hun er 4 år) og nestemann må også få bade i den. Kjenner ikek så mye til TommyTub, men husk at babyen gjerne kan sitte selv rundt 7-8 måneder, så det er kanskje ikke så lenge den kan brukes?
Jubelbrus* Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Vi skal også ha balje og stellematte:o) Det blir mest praktisk på det badet vi har. TummyTub var noe jeg vurderte en stund, men valgte å gå bort i fra. Det blir nok en vanlig badebalje. Men når det kommer til stellematte har jeg ennå ikke funnet en bra en. Alle jeg har sett på er bare sånne med lomme under, for å feste på kommode. Finnes det ikke sånne med knotter eller glifeste under?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå