Gå til innhold

Farging av hår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentlig å farge håret når man er gravid? Har lyst til å freshe meg opp litt... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være greit å gjøre det hos frisøren hvertfall... Tror jeg ville styrt unna hjemmefargingen. Den er sterk :)

Skrevet

Jeg har hørt at farging hos frisør er ok, men en bør ikke gjøre det for ofte. Og en bør holde seg unna blekingen.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg gikk til frisøren og ba om å få farget håret i min naturlige farge, slik at jeg slipper å gjenta det :) Det funket kjempefint :)

Skrevet

jeg har gjort både helbleking og farging gjennom hele svangerskapet. det eneste man skal holde seg unna er permanent. og det er kun fordi hårkvaliteten kan synke litt når man er gravid, så det kan hende man ikke får det resultatet man vanligvis får.

hvis du blir nervøs for å gå til frisøren for å farge håret pga pusting inn av kjemikalier, så kan du jo gå i enn salong hvor dem har pumpeavsug. ganske mange salonger har vært flinke å anskaffet seg det.

mvh frisør

Skrevet

er frisør, har lært på frisørskolen at håret kan reagere anderledes på kjemiske behandlinger når en er gravid...har aldri opplevd dette i praksis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...