Willy Wonka Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Har pakket han godt inn, ligger lunt og varmt på terrassen i vogna si. Men ble plutselig litt usikker på om det var så lurt. Men han sover såååå godt ute. 1 pluss grad her. Hva ville dere gjort? Han er 2 mnd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Så lenge han ikke har feber, så ville jeg lagt ham ut.
tonemelone Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville også lagt ham ut... min gutt har ligget ute selv om han har vært forkjølet... jeg har troen på at han har bedre av frisk luft enn innstengt luft når han har tette luftveier... :-)
Susanna Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 dette har jeg også lurt på, takk for svar!
nabbi_85_ Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk beskjed om av legen, att så lenge dem ikke haar feber, kan dem bare ligge ute, men vist dem er veldig tette så burde dem ikke ligge ute i noe mere en en 5-6 minus grader. så så lenge det ikke er kaldere en det er hos dere ville jeg lagt han ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå